ŠAC - Švietimo aprūpinimo centras

Mūsų vertybės: Atsakingumas   Pasitikėjimas   Sąžiningumas   Pagarba   Pagalba

ATSAKINGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Laikomės žodžio
  • Prieš imdamiesi veiksmų, išanalizuojame situaciją, įvertiname pasekmes, nuodugniai ir geranoriškai aptariame su kolegomis, kaip įgyvendinsime veiklas

PASITIKĖJIMAS

mums reiškia veiklos laisvę nevengiant įsipareigojimų, tad mes:

  • Leidžiame vieni kitiems pasirinkti patikėtų užduočių įgyvendinimo būdus
  • Mokomės iš klaidų ir reguliariai tobuliname savo kvalifikaciją

SĄŽININGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Nemeluojame nei sau, nei kitiems
  • Nuomonę grindžiame faktais, ją pateikiame nepažeisdami kito žmogaus jausmų ir nuostatų

PAGARBA

mums reiškia kiekvieno žmogaus kaip asmenybės priėmimą, tad mes:

  • Įsiklausome ir išklausome įvairiausias nuomones ir pasiūlymus be išankstinių sąlygų ar nusiteikimo
  • Neužgauname vieni kitų orumo, konstruktyviai teikiame ir priimame grįžtamąjį ryšį

PAGALBA

mums reiškia drąsą kreiptis pagalbos ir atvirai ją priimti, tad mes:

  • Susidūrę su sunkiai sprendžiama problema, atvirai dalijamės su kolegomis ir bandome ją išspręsti bendrai
  • Pastebėję, kad kolega turi sunkumų, neatidėliodami pasisiūlome padėti juos įveikti sutelktai

Sveikatos piramidė Dainų progimnazijoje

2015 12 01

Dainų progimnazijoje vykdomas sveikatinimo projektas, kurio tikslas atkreipti dėmesį į sveiką gyvenseną, ugdyti ir formuoti teigiamą mokinių požiūrį į sveikatos stiprinimą. Viena iš šio projekto veiklų – sveikatos piramidės statymas progimnazijoje. Priešmokyklinio ugdymo grupės (PUG) ir 1–4 klasių mokiniai iš kartoninių dėžių statė piramidę.

Piramidės viršūnėje – cukrus, saldainiai ir kiti saldumynai, saldinti gėrimai, riebalai, kuriuos rekomenduojama vartoti saikingai. Šią dėžutę parengė mūsų mažiausieji – PUG auklėtiniai. Žemesnę piramidės pakopą paruošė pirmos klasės mokiniai. Joje dominavo pienas ir jo produktai, mėsa, žuvis, kiaušiniai, riešutai, sėklos ir augaliniai riebalai. Kuo dažniau vartoti vaisius ir daržoves siūlė antros klasės mokiniai, o trečiokai rekomendavo valgyti grūdinius produktus, bulves, gerti daug vandens ir priminė, kad pakankamas vandens kiekis – vienas svarbiausių dalykų mūsų organizme, jei norime užtikrinti reikiamą medžiagų apykaitą.

Piramidės apačioje – fizinis aktyvumas, tai ketvirtos klasės mokinių darbas. Mityba ir fizinis aktyvumas glaudžiai susiję, nes mityba – tai maisto medžiagų ir energijos pasisavinimas, o fizinis aktyvumas – eikvojimas, todėl tarp jų būtinas balansas. E. Adaškevičienė knygoje „Vaikų sveikatos ugdymas“ rašo: „Judėjimas yra neišsenkanti saviraiškos, savirealizacijos ir pasaulio pažinimo priemonė. Fizine veikla vaikai realizuoja visus svarbiausius savo poreikius – judėjimo, pažintinius, veikimo, bendravimo, saviraiškos, atskleidžia savo fizines išgales ir gebėjimus“.

Mokiniai buvo aktyvūs ir kūrybingi – dėžes apklijavo spalvotu popieriumi, paveikslėliais, piešiniais. Linkime visiems sveikatos ir gerų emocijų.

Gitana Kurapkienė
Soc. pedagogė



Komentuokite naujieną





 

Mokymosi išteklių medžiaga

Mokymosi išteklių video medžiaga

Vadovėlių duomenų bazė

Vadovėlių duomenų bazė

Lietuvos pirmoko pasas

projektas