ŠAC - Švietimo aprūpinimo centras

Mūsų vertybės: Atsakingumas   Pasitikėjimas   Sąžiningumas   Pagarba   Pagalba

ATSAKINGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Laikomės žodžio
  • Prieš imdamiesi veiksmų, išanalizuojame situaciją, įvertiname pasekmes, nuodugniai ir geranoriškai aptariame su kolegomis, kaip įgyvendinsime veiklas

PASITIKĖJIMAS

mums reiškia veiklos laisvę nevengiant įsipareigojimų, tad mes:

  • Leidžiame vieni kitiems pasirinkti patikėtų užduočių įgyvendinimo būdus
  • Mokomės iš klaidų ir reguliariai tobuliname savo kvalifikaciją

SĄŽININGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Nemeluojame nei sau, nei kitiems
  • Nuomonę grindžiame faktais, ją pateikiame nepažeisdami kito žmogaus jausmų ir nuostatų

PAGARBA

mums reiškia kiekvieno žmogaus kaip asmenybės priėmimą, tad mes:

  • Įsiklausome ir išklausome įvairiausias nuomones ir pasiūlymus be išankstinių sąlygų ar nusiteikimo
  • Neužgauname vieni kitų orumo, konstruktyviai teikiame ir priimame grįžtamąjį ryšį

PAGALBA

mums reiškia drąsą kreiptis pagalbos ir atvirai ją priimti, tad mes:

  • Susidūrę su sunkiai sprendžiama problema, atvirai dalijamės su kolegomis ir bandome ją išspręsti bendrai
  • Pastebėję, kad kolega turi sunkumų, neatidėliodami pasisiūlome padėti juos įveikti sutelktai

Šiaulių „Santarvės“ gimnazija projekte „Live naturally, live healthy“

2017 08 01

Šiaulių „Santarvės“ gimnazijos mokiniai ir mokytojai kartu su dar trimis Europos šalių mokyklomis nuo 2015 m. įsitraukė į dvejų metų „Erasmus+“ KA2 projekto „Live naturally, live healthy“ (liet. „Gyvenk natūraliai – gyvenk sveikai“) veiklą. Šio projekto pagrindinis tikslas – mokyti jaunimą sveikos gyvensenos principų. Žinoma, veikla buvo neatsiejama nuo užsienio kalbos ir IKT (informacinių komunikacinių technologijų) gebėjimų tobulinimo, pilietiškumo ir pagarbos kitoms kultūroms skatinimo, asmeninių kompetencijų ugdymo.

Dvejus metus trukęs bendradarbiavimas sukūrė glaudžius ryšius tarp keturių Europos švietimo įstaigų: Šiaulių „Santarvės“ gimnazijos, IES Sabinar (Roquetas de Mar, Ispanija), Scoala Gimnaziala Mihai Eminescu (Rosiorii de Vede, Rumunija) ir Istituto Comprensivo Mazzarino (Mazzarino, Italija). Vykdydamos projektą mokyklos nuolat keisdavosi informacija, organizuodavo bendras akcijas, konkursus, apklausas, kurių rezultatus pristatydavo susitikimų metu. Susitikimuose, organizuotuose Italijoje, Ispanijoje, Rumunijoje ir Lietuvoje turėjome galimybę pažinti kultūrą klausydami muzikos ir žiūrėdami tautinius šokius, dalyvaudami ekskursijose ir šventinėse vakaronėse, bendradarbiaudami ir bendraudami kasdienėse situacijose. Priimančios mokyklos atstovai stengdavosi per savaitę parodyti tai, ką šalis turi geriausio – turėjome galimybę pamatyti gražiausius šalies miestus, išragauti skaniausių nacionalinių patiekalų, susipažinti su šilčiausiais žmonėmis.

Paskutinis susitikimas, gegužės 14–21 d. vyko Sicilijoje, Mazzarino mieste. Šio susitikimo metu buvo pristatyta mokinių iliustruota nacionalinių patiekalų receptų knyga, apibendrinti paauglių gyvensenos įpročių apklausų rezultatai, kurie nudžiugino parodydami, kad, palyginus su pietinių šalių bendraamžiais, Šiaulių jaunimas maitinasi ir gyvena pakankamai sveikai.

Susitikimo dalyviai mokytojai Mazzarino miesto savivaldybės posėdžių salėje buvo pristatyti merui ir tarybos atstovams. Didelį įspūdį paliko tragedijos „Karalius Edipas“ peržiūra romėnų amfiteatre, Sirakūzuose, senovinis Agrigento šventyklų kompleksas, Palermas, Taormina, Etnos krateriai.

Dveji bendradarbiavimo metai prabėgo greitai. Mokiniai ne tik pažino kitų tautų bendraamžių gyvenimo būdą, išmoko sveikos gyvensenos principų, bet ir praplėtė tarpkultūrinio bendradarbiavimo ribas, susirado draugų, o mokytojai užmezgė ryšių su užsienio kolegomis.

Ingrida KUOLIENĖ
Šiaulių „Santarvės“ g-jos direktorė, projekto koordinatorė



Komentuokite naujieną





 

Mokymosi išteklių medžiaga

Mokymosi išteklių video medžiaga

Vadovėlių duomenų bazė

Vadovėlių duomenų bazė

Lietuvos pirmoko pasas

projektas