ŠAC - Švietimo aprūpinimo centras

Mūsų vertybės: Atsakingumas   Pasitikėjimas   Sąžiningumas   Pagarba   Pagalba

ATSAKINGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Laikomės žodžio
  • Prieš imdamiesi veiksmų, išanalizuojame situaciją, įvertiname pasekmes, nuodugniai ir geranoriškai aptariame su kolegomis, kaip įgyvendinsime veiklas

PASITIKĖJIMAS

mums reiškia veiklos laisvę nevengiant įsipareigojimų, tad mes:

  • Leidžiame vieni kitiems pasirinkti patikėtų užduočių įgyvendinimo būdus
  • Mokomės iš klaidų ir reguliariai tobuliname savo kvalifikaciją

SĄŽININGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Nemeluojame nei sau, nei kitiems
  • Nuomonę grindžiame faktais, ją pateikiame nepažeisdami kito žmogaus jausmų ir nuostatų

PAGARBA

mums reiškia kiekvieno žmogaus kaip asmenybės priėmimą, tad mes:

  • Įsiklausome ir išklausome įvairiausias nuomones ir pasiūlymus be išankstinių sąlygų ar nusiteikimo
  • Neužgauname vieni kitų orumo, konstruktyviai teikiame ir priimame grįžtamąjį ryšį

PAGALBA

mums reiškia drąsą kreiptis pagalbos ir atvirai ją priimti, tad mes:

  • Susidūrę su sunkiai sprendžiama problema, atvirai dalijamės su kolegomis ir bandome ją išspręsti bendrai
  • Pastebėję, kad kolega turi sunkumų, neatidėliodami pasisiūlome padėti juos įveikti sutelktai

Produktyviojo mokymosi mokinės sėkmės istorija – tarp įdomiausių

2015 12 11

Eglė iš Teberešiškių kaimo (Panevėžio r.) 2012–2014 mokslo metais mokėsi Panevėžio r. Paįstrio J. Zikaro gimnazijoje. Tuo metu mokyklos bendruomenė dalyvavo „Alternatyviojo ugdymo“ projekte ir išbandė produktyvųjį mokymąsi. Merginai, negalėjusiai mokytis įprastoje klasėje ir metusiai mokyklą, prisijungus prie produktyviojo mokymosi grupės pavyko pabaigti 10 klasių ir įgyti pagrindinį išsilavinimą. Produktyviojo mokymosi grupėje mokinė pajuto dėmesį ir sėkmę, nes jos individualios savybės, gebėjimai, polinkiai buvo svarbūs bendraamžiams ir suaugusiesiems, t. y. produktyviojo mokymosi mokytojams Rasai Urbonavičienei ir Vaclovui Krikščiūnui. Eglės  požiūris į mokslą ir jo naudą pasikeitė, ji suprato mokymosi prasmę ir jo įtaką gyvenimui.

Konkurso „ŽINGSNIAI 2015“ apdovanojimai Vilniuje įvyko gruodžio 9 d. Deja, renginyje pati istorijos herojė negalėjo dalyvauti, todėl jai skirtą nominaciją atsiėmė Eglės mokytoja, projekto „Alternatyvusis ugdymas“ vykdytojo Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centro (ŠAC) ir projekto partnerio – Panevėžio r. švietimo centro atstovai. Eglės sėkmės istoriją galite paskaityti čia, o apdovanojimų akimirkos užfiksuotos nuotraukų archyve.

Produktyvusis mokymasis yra edukacinė naujovė Lietuvos švietimo sistemoje, diegiama pagrindinio ugdymo programą vykdančiose mokyklose. Tai mokymosi alternatyva devintokams ir dešimtokams, nusprendusiems išbandyti kitokį pagrindinio išsilavinimo įgijimo būdą: dalį savaitės dienų mokytis mokykloje, o likusią dalį – praktinio mokymosi vietose (privačiose įmonėse, viešojo sektoriaus įstaigose, organizacijose ir pan.). 2012–2014 m. tokį mokymąsi pirmieji išbandė Kėdainių suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centro, Kauno Rokų ir Panevėžio rajono Paįstrio Juozo Zikaro gimnazijos jaunuoliai. Nuo 2015 m. rugsėjo produktyvusis mokymasis prieinamas dar didesniam mokinių skaičiui – šis mokymosi modelis taikomas Jonavos jaunimo, Prienų „Revuonos“ pagrindinėje, Ukmergės Užupio pagrindinėje, Telšių suaugusiųjų mokykloje, Kauno Aleksandro Stulginskio mokykloje-daugiafunkciame centre ir Ukmergės r. Siesikų gimnazijoje.

Produktyviojo mokymosi mokinės sėkmės istorija – tarp įdomiausių

ŠAC Projektų administravimo skyriaus informacija



Komentuokite naujieną





 

Mokymosi išteklių medžiaga

Mokymosi išteklių video medžiaga

Vadovėlių duomenų bazė

Vadovėlių duomenų bazė

Lietuvos pirmoko pasas

projektas