ŠAC - Švietimo aprūpinimo centras

Mūsų vertybės: Atsakingumas   Pasitikėjimas   Sąžiningumas   Pagarba   Pagalba

ATSAKINGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Laikomės žodžio
  • Prieš imdamiesi veiksmų, išanalizuojame situaciją, įvertiname pasekmes, nuodugniai ir geranoriškai aptariame su kolegomis, kaip įgyvendinsime veiklas

PASITIKĖJIMAS

mums reiškia veiklos laisvę nevengiant įsipareigojimų, tad mes:

  • Leidžiame vieni kitiems pasirinkti patikėtų užduočių įgyvendinimo būdus
  • Mokomės iš klaidų ir reguliariai tobuliname savo kvalifikaciją

SĄŽININGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Nemeluojame nei sau, nei kitiems
  • Nuomonę grindžiame faktais, ją pateikiame nepažeisdami kito žmogaus jausmų ir nuostatų

PAGARBA

mums reiškia kiekvieno žmogaus kaip asmenybės priėmimą, tad mes:

  • Įsiklausome ir išklausome įvairiausias nuomones ir pasiūlymus be išankstinių sąlygų ar nusiteikimo
  • Neužgauname vieni kitų orumo, konstruktyviai teikiame ir priimame grįžtamąjį ryšį

PAGALBA

mums reiškia drąsą kreiptis pagalbos ir atvirai ją priimti, tad mes:

  • Susidūrę su sunkiai sprendžiama problema, atvirai dalijamės su kolegomis ir bandome ją išspręsti bendrai
  • Pastebėję, kad kolega turi sunkumų, neatidėliodami pasisiūlome padėti juos įveikti sutelktai

Pamokos gamtoje: aktyvios pažintinės veikos organizavimas

2016 06 02

Šiaulių jaunųjų gamtininkų centras pakvietė mokytojus į praktinį seminarą pasisemti patirties organizuojant pažintinę veiklą gamtoje. Šiauliai yra išskirtinis miestas, visai netoli jo centro yra unikalus gamtos kampelis – Talkšos ekologinis takas (įsikūręs Salduvės ir Talkšos parkuose), kuris teikia plačias galimybes pažinti gamtą. Patirtimi su seminaro dalyviais dalinosi Šiaulių universiteto (ŠU) botanikos sodo direktorė, dr. Asta Klimienė, socialinių mokslų daktaras Rytis Vilkonis, ŠU Botanikos sodo Gėlininkystės skyriaus vyriausioji specialistė Indrė Šklenikienė. Seminaro dalyviai mokėsi, kaip gamtoje organizuoti aktyvią veiklą – didaktinius žaidimus, tyrimus, biologinės įvairovės pažinimą. Praktinė veikla buvo susijusi su Talkšos ekologinio tako ekosistemomis, biotinių ir abiotinių veiksnių įtaka ekosistemoms. Mokytojai susipažino su šio tako augalija, smulkiąja gyvūnija (vabzdžiais, vabalais, sraigėmis, ropliais) stebėjo parko bei vandens paukščius. Seminaro metu buvo akcentuojamas patyriminis ugdymas, kai svarbiausia ne žinios, o asmeninė patirtis ir atradimai (kuo daugiau patirties, tuo geresni įgūdžiai). Aktyviam gamtos pažinimui mokytojai naudojo paprastas, kiekvienam prieinamas priemones: didinamuosius stiklus, indelius vabzdžiams, žiūronus, kastuvėlius, sietelius, vandens termometrą, audeklą. Seminaro metu atlikdami lektorių paskirtas užduotis bei jas pristatinėdami mokytojai įsitikino, kad gamtos pažinimo užsiėmimus reikia atlikti sistemingai, kadangi augalų, gyvūnų pavadinimai ilgainiui pasimiršta.

Inga Ivanauskienė
Šiaulių jaunųjų gamtininkų centro direktoriaus pavaduotoja ugdymui



Komentuokite naujieną





 

Mokymosi išteklių medžiaga

Mokymosi išteklių video medžiaga

Vadovėlių duomenų bazė

Vadovėlių duomenų bazė

Lietuvos pirmoko pasas

projektas