ŠAC - Švietimo aprūpinimo centras

Mūsų vertybės: Atsakingumas   Pasitikėjimas   Sąžiningumas   Pagarba   Pagalba

ATSAKINGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Laikomės žodžio
  • Prieš imdamiesi veiksmų, išanalizuojame situaciją, įvertiname pasekmes, nuodugniai ir geranoriškai aptariame su kolegomis, kaip įgyvendinsime veiklas

PASITIKĖJIMAS

mums reiškia veiklos laisvę nevengiant įsipareigojimų, tad mes:

  • Leidžiame vieni kitiems pasirinkti patikėtų užduočių įgyvendinimo būdus
  • Mokomės iš klaidų ir reguliariai tobuliname savo kvalifikaciją

SĄŽININGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Nemeluojame nei sau, nei kitiems
  • Nuomonę grindžiame faktais, ją pateikiame nepažeisdami kito žmogaus jausmų ir nuostatų

PAGARBA

mums reiškia kiekvieno žmogaus kaip asmenybės priėmimą, tad mes:

  • Įsiklausome ir išklausome įvairiausias nuomones ir pasiūlymus be išankstinių sąlygų ar nusiteikimo
  • Neužgauname vieni kitų orumo, konstruktyviai teikiame ir priimame grįžtamąjį ryšį

PAGALBA

mums reiškia drąsą kreiptis pagalbos ir atvirai ją priimti, tad mes:

  • Susidūrę su sunkiai sprendžiama problema, atvirai dalijamės su kolegomis ir bandome ją išspręsti bendrai
  • Pastebėję, kad kolega turi sunkumų, neatidėliodami pasisiūlome padėti juos įveikti sutelktai

Pagal rūbą sutinka, pagal protą išlydi

2016 11 22

Šiaulių Simono Daukanto gimnazijos pirmokai su etikos mokytoja Inga Vainoriene bei technologijų mokytoja Regina Vaitkevičiene apsilankė Chaimo Frenkelio viloje. Tačiau tai nebuvo įprastas muziejaus lankymas. Mokytojos savo mokinius bei kolegas miesto etikos, technologijų mokytojus pakvietėme į netradicinę integruotą etikos ir technologijų pamoką „Pagal rūbą sutinka, pagal protą išlydi“. Pamokos metu mokiniai ne tik prisiminė etiketo bei aprangos etiketo sąvokų prasmę, bet ir apžvelgė kostiumo raidą. Muziejaus ekspozicijų salėse atliekant tiriamąją užduotį, kiekviena mokinių grupė naudojantis planšetėmis surado informaciją apie vyro bei moters kostiumo ypatumus XIX–XX a. ir parengė fotografijų rinkinį grupės darbo pristatymui.

Dirbdami grupėse Pasaulio kavinės metodu, mokiniai susipažino su trimis pagrindiniais aprangos kodais, sužinojo kas vadinamas aprangos kodų krikštatėviu ir kiek aprangos kodų priskaičiuojama šiandien pasaulyje. Mokiniai svarstė kokia mokyklinės uniformos nauda, aptarė kokius rūbus dera dėvėti mokykloje, teatre, oficialioje aplinkoje ar draugų susitikime. Kūrybinė užduotis atvėrė laisvę mokinių fantazijai. Kiekviena grupė sukūrė savitą aprangos kodą ir pristatė savo aprangos kolekciją, kuri vaizdžiai iliustravo pamokos temą –  „Pagal rūbą sutinka, pagal protą išlydi“. Žaisdami refleksijos ir darbo pamokoje įsivertinimo žaidimą, mokiniai džiaugėsi puikia pamokos atmosfera, įdomia ir naudinga veikla, o savo darbą įsivertino aukščiausiais balais. Pamoką vedusios mokytojos Inga Vainorienė ir Regina Vaitkevičienė bei atvirą pamoką stebėję dešimt įvairių miesto mokyklų mokytojų pritarė – Šiaulių Simono Daukanto gimnazistai už darbą pamokoje tikrai verti pagyrimo. O netradicinės pamokos muziejuje tampa ne tik gražia tradicija, bet ir puikia galimybe plėsti mokinių akiratį, pamoką paversti įdomia tyrinėjimų ir kūrybine veikla, skatinti pažinti savo miestą.

Pagal rūbą sutinka, pagal protą išlydi

Gimnazijos inf.



Komentuokite naujieną





 

Mokymosi išteklių medžiaga

Mokymosi išteklių video medžiaga

Vadovėlių duomenų bazė

Vadovėlių duomenų bazė

Lietuvos pirmoko pasas

projektas