ŠAC - Švietimo aprūpinimo centras

Mūsų vertybės: Atsakingumas   Pasitikėjimas   Sąžiningumas   Pagarba   Pagalba

ATSAKINGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Laikomės žodžio
  • Prieš imdamiesi veiksmų, išanalizuojame situaciją, įvertiname pasekmes, nuodugniai ir geranoriškai aptariame su kolegomis, kaip įgyvendinsime veiklas

PASITIKĖJIMAS

mums reiškia veiklos laisvę nevengiant įsipareigojimų, tad mes:

  • Leidžiame vieni kitiems pasirinkti patikėtų užduočių įgyvendinimo būdus
  • Mokomės iš klaidų ir reguliariai tobuliname savo kvalifikaciją

SĄŽININGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Nemeluojame nei sau, nei kitiems
  • Nuomonę grindžiame faktais, ją pateikiame nepažeisdami kito žmogaus jausmų ir nuostatų

PAGARBA

mums reiškia kiekvieno žmogaus kaip asmenybės priėmimą, tad mes:

  • Įsiklausome ir išklausome įvairiausias nuomones ir pasiūlymus be išankstinių sąlygų ar nusiteikimo
  • Neužgauname vieni kitų orumo, konstruktyviai teikiame ir priimame grįžtamąjį ryšį

PAGALBA

mums reiškia drąsą kreiptis pagalbos ir atvirai ją priimti, tad mes:

  • Susidūrę su sunkiai sprendžiama problema, atvirai dalijamės su kolegomis ir bandome ją išspręsti bendrai
  • Pastebėję, kad kolega turi sunkumų, neatidėliodami pasisiūlome padėti juos įveikti sutelktai

„Mokykimės pažinti pasaulį per gamtos mokslus ir meną“

2016 05 17

Baigiasi Batakių vidurinės mokyklos „Erasmus+“ programos projektas „Mokykimės pažinti pasaulį per gamtos mokslus ir meną“. Šiuo projektu buvo siekiama įgyvendinti bendras iniciatyvas, skatinančias mokymąsi vieniems iš kitų ir dalijimąsi patirtimi taikant tarpdalykinius ryšius, praktišką dalykų mokymąsi. Pelopio mieste, Graikijoje įvyko ketvirtasis, paskutinis partnerių iš Estijos, Graikijos, Portugalijos ir Lietuvos susitikimas.

Pirmąją dieną po iškilmingo pasveikinimo mokiniai pristatė savo plakatus apie žmogaus poveikį planetai, būtinybę mažinti taršą. Vėliau vyko pamoka, kurios metu graikų mokiniai suvaidino ištrauką iš antikinės dramos ir taip padėjo geriau pažinti graikų literatūrą. Vėliau visi diskutavome apie terorizmą. Šeimininkai pristatė mokyklos bendradarbiavimo su universitetu gamtos pažinimo srityje patirtį. Pamatėme virtualią kelionę po regimąjį dangaus skliautą.

Kitomis dienomis lankėmės Olimpijos miestelyje, kur buvo surengtos pirmosios olimpinės žaidynės. Krestenos aplinkosaugos švietimo centre susipažinome su čia įgyvendinamomis programomis ir Graikijos švietimo sistema. Praktinių užsiėmimų metu mokėmės bendrauti komandoje, pasitikėti vienas kitu. Bandėme pasigaminti ekologišką muilą. Trečiame pagal dydį Graikijos mieste Patras lankėmės cheminės inžinerijos institute. Čia susipažinome su jo moksline įranga ir atliekamais tyrimais. Edukaciniuose užsiėmimuose bandėme  savarankiškai rasti problemų sprendimo algoritmus.

Paskutiniąją susitikimo dieną graikų mokykloje stebėjome eksperimentus, kaip naudojant paprasčiausius buitinius daiktus galima pažinti fizikos dėsnius. Mokiniai pristatė savo mokyklose vykdytas netradicinio ugdymo pamokas, kurių metu lankėsi nuotekų ir atliekų perdirbimo įmonėse ir akivaizdžiai pamatė, kokį poveikį gamtai daro žmogus ir suvokė būtinybę mažinti taršą.

Be įdomios projektinės veiklos Graikijoje didžiulį įspūdį paliko galimybė dalyvauti Senovės Olimpijoje Rio de Žaneiro olimpinių žaidynių ugnies uždegimo iškilmėse. Parado metu su savo draugais iš Estijos ir Portugalijos  nešėme savo šalies vėliavą.

Grįždami namo apsilankėme Atėnuose, viename seniausių miestų pasaulyje. Čia kopėme į  šventojo Akropolio uolą, aukščiausią Atėnuose Likavitos kalvą, vaikščiojome po Plaka ir Monastiraki rajonus, Syntagmos aikštę. Namo grįžome pilni nuostabių įspūdžių apie saulėtąją Graikiją.

„Mokykimės pažinti pasaulį per gamtos mokslus ir meną“

I. Toliušytė ir I. Mockutė
Batakių vidurinės mokyklos 11 kl. mokinės



Komentuokite naujieną





 

Mokymosi išteklių medžiaga

Mokymosi išteklių video medžiaga

Vadovėlių duomenų bazė

Vadovėlių duomenų bazė

Lietuvos pirmoko pasas

projektas