ŠAC – šviesti, aprūpinti, padėti Mūsų vertybės: Atsakingumas Pasitikėjimas Sąžiningumas Pagarba Pagalba
Antrus metus gyvuojanti Lietuvos lopšelių-darželių „Puriena“ sąjunga, kurią inicijavo mūsų ugdymo įstaiga (Kėdainių l.-d. „Puriena“), prasidėjus naujiesiems mokslo metams toliau sėkmingai tęsia veiklą.
Šį rugsėjį šalies „Purienos“ sumanė pasitikti pasidabinusios gražiausiais rudeniniais paveikslais. Kolegų iš Panevėžio pakviestas visas penketas Lietuvos „Purienų“ mielai prisijungė prie mandalų kūrimo iš gamtos gėrybių iniciatyvos „Gamtos spalvos“ .O mūsų darželis savo ruožtu prie šio projekto pakvietė jungtis visas rajono ugdymo įstaigas.
Dovana miestui
Į kvietimą Kėdainių 645-ojo gimtadienio proga miestui dovanoti po floristinę kompoziciją atsiliepė nemaža dalis rajono ugdymo įstaigų. Kiekviena jų kūrė skirtingas floristines mandalas, tačiau visas jas jungė bendras tikslas – savo teritoriją papuošti paveikslu, skirtu miesto šventei.
„Džiaugiamės, kad prie mandalų, skirtų Kėdainių gimtadieniui iniciatyvos prisijungė gausus būrys krašto darželių bei mokyklų. Šios meninės kompozicijos ne tik papuošė mūsų teritorijas bei džiugina bendruomenės akis, bet ir liudija apie ugdymo įstaigų solidarumą gimtajam kraštui tausojant bei puošiant jo aplinką. Kuriant kompozicijas netrūko kalbų apie gamtos saugojimo svarbą bei jos trapumą – juk ji tokia pat subtili kaip ir mūsų mandalos: paspirsi – nebus, išdraskysi – neteksi“, – ne vien estetinę mandalų prasmę akcentuoja Kėdainių lopšelio-darželio „Puriena“ direktorė Birutė Naruševičienė.
Pajusti grožį
Kėdainių mokyklos-darželio „Puriena“ bei kitų prie šio projekto prisijungusių rajono ugdymo įstaigų bendruomenės artėjant miesto gimtadieniui į įstaigą keliavo su pilnais krepšiais pačių įvairiausių gamtos gėrybių. Floristinės mandalos buvo kuriamos iš gėlių, javų, vaisių, sėklų, žolių ir kt.
„Mandalų paveikslus vaikai kūrė kartu su auklėtojomis, taip pat prisidėjo ir kiti įstaigos darbuotojai. Šio projekto tikslas – skatinti kurti spalvų ir vaizdų derinius, pajusti gamtos grožį bei išmokti saugoti visa tai, gebėti gamtinę medžiagą nežalojant gamtos panaudoti kūrybiniame procese, išmokti bendrauti su gamta. Taip pat siekėme ugdyti visuomenės saviraiškos ir meninės interpretacijos poreikį, atskleidžiant gamtos dovanų grožį bei savitumą. Esu tikra, kad sėkmės galima tikėtis tik tada, jei vaiką ugdysime geru pavyzdžiu, kai ekologinis ugdymas, meninė saviraišką sėkmingai integruojama į visą ugdymo turinį. Juk tik vaikystėje susiformavę teigiami gamtosauginiai stereotipai vėliau tampa norma“, – įsitikinusi „Purienos“ auklėtoja Lina Paulauskaitė.
Kėdainių l.-d. „Puriena“ inf.
Komentuokite naujieną