ŠAC – šviesti, aprūpinti, padėti Mūsų vertybės: Atsakingumas Pasitikėjimas Sąžiningumas Pagarba Pagalba
Vilniaus vaikų socializacijos centre (VVSC) trijų vaikų socializacijos centrų – VVSC, Kauno VSC „Saulutė“ ir Biržų VSC „Širvėna“ – pedagogai susirinko į metodinę dieną „Mokinių pažangos pokyčių fiksavimo, pasiekimų vertinimo bei įsivertinimo pamokose patirtis“. Renginio organizatorius VVSC, bendradarbiaudamas su Šiaulių rajono savivaldybės Švietimo centru, pasidalinti gerąja patirtimi pakvietė Kuršėnų Pavenčių mokyklos, VšĮ Kuršėnų politechnikos mokyklos matematikos mokytojas ekspertes Rasytę Gedaminskienę ir Jeleną Bagdonienę.
Mokytojos ekspertės papasakojo, kaip fiksuoja mokinių pažangą, pristatė savo sukurtas priemones jos pokyčiams fiksuoti, kalbėjo apie (įsi)vertinimo reikšmę. Lektorės pasidalino patirtimi apie IT taikymą (įsi)vertinant ir fiksuojant mokinių pažangos pokyčius. Praktinio darbo metu pedagogai susipažino su naujais mokymo(si) proceso refleksijos organizavimo būdais, diskutavo apie jų parinkimą įvairių gebėjimų mokiniams.
Apie mūsų pedagogų darbą su mokymosi motyvacijos stokojančiomis mokinėmis kolegoms pasakojau aš, VVSC ugdymo skyriaus vedėja Gitana Rupšlaukienė. Gerosios patirties pavyzdžiais pristačiau mūsų pedagogų pastangas sudominti mokines, atrasti ir pasiūlyti joms įdomias veiklas, parodyti jų prasmę, galimybę jas pritaikyti gyvenime. Mūsų centro mokytojai atvėrė savo klasių duris kolegoms, pasidalino pedagoginės veiklos rezultatais. Praktinę patirtį apie mokinių asmeninės pažangos siekimą projektinės veiklos metu pristatė ir VVSC lietuvių kalbos vyresnioji mokytoja Žana Čuividienė: „Per projektinę veiklą atsiskleidžia vaiko kūrybiškumas, jis pabando kažką naujo, pradeda pasitikėti savimi. Įgytą patirtį vaikai vėliau perkelia į pamoką“.
Tikime, kad tokios metodinės dienos telks Vaikų socializacijos centrų pedagogų bendruomenę dalintis patirtimi, skatins bendradarbiavimą.
Gitana Rupšlaukienė
Vilniaus vaikų socializacijos centro ugdymo skyriaus vedėja
Komentuokite naujieną