ŠAC - Švietimo aprūpinimo centras

Mūsų vertybės: Atsakingumas   Pasitikėjimas   Sąžiningumas   Pagarba   Pagalba

ATSAKINGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Laikomės žodžio
  • Prieš imdamiesi veiksmų, išanalizuojame situaciją, įvertiname pasekmes, nuodugniai ir geranoriškai aptariame su kolegomis, kaip įgyvendinsime veiklas

PASITIKĖJIMAS

mums reiškia veiklos laisvę nevengiant įsipareigojimų, tad mes:

  • Leidžiame vieni kitiems pasirinkti patikėtų užduočių įgyvendinimo būdus
  • Mokomės iš klaidų ir reguliariai tobuliname savo kvalifikaciją

SĄŽININGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Nemeluojame nei sau, nei kitiems
  • Nuomonę grindžiame faktais, ją pateikiame nepažeisdami kito žmogaus jausmų ir nuostatų

PAGARBA

mums reiškia kiekvieno žmogaus kaip asmenybės priėmimą, tad mes:

  • Įsiklausome ir išklausome įvairiausias nuomones ir pasiūlymus be išankstinių sąlygų ar nusiteikimo
  • Neužgauname vieni kitų orumo, konstruktyviai teikiame ir priimame grįžtamąjį ryšį

PAGALBA

mums reiškia drąsą kreiptis pagalbos ir atvirai ją priimti, tad mes:

  • Susidūrę su sunkiai sprendžiama problema, atvirai dalijamės su kolegomis ir bandome ją išspręsti bendrai
  • Pastebėję, kad kolega turi sunkumų, neatidėliodami pasisiūlome padėti juos įveikti sutelktai

Lyderių mokykla

2017 08 30

Rugpjūčio 21–26 d. Vilniaus Jono Pauliaus II gimnazijos I–III klasių mokiniai su mokytojais Diana Judkevič ir Viktoru Lozovskiu dalyvavo „Lyderių mokyklos“ programoje Liubline. Fondas „Laiminga vaikystė“ jau ne pirmus metus kviečia dalyvauti mokinių grupę iš gimnazijos. Stovyklos metu mokiniai turi galimybę lavinti savo organizacinius, laiko bei projektų valdymo gebėjimus, lyderystės ir komandinio darbo įgūdžius.

Šių metų tema „Sužadėtuvės. Lenkų tradicijos“. Mokiniai dirbo „Karūnos perlų“ metodu: buvo padalinti į 4 grupes (medijų, animacijos, mokslinę ir teatro), kuriose turėjo įgyvendinti iš anksto parengtą planą. Medijų grupės mokiniai sukūrė trumpametražį filmuką apie dalyvių veiklą lyderių stovykloje, animatoriai surengė teatralizuotas vestuves su žaidimų, šokių elementais, teatro grupė – spektaklį „Sužadėtuvės anksčiau ir dabar“, o mokslinė grupė parengė reportažą bei pristatė statistiką apie lenkų sužadėtuvių tradicijas.

Projekto metu buvo numatytos išvykos į Varšuvą ir Liublino miestą. Varšuvą mokiniai pažino vaikščiodami su charizmatišku gidu, kuris pasakojo ne tik žinomus istorijos faktus, bet ir įdomybes. Po ekskursijos mokiniai lankėsi „Nematomoje parodoje“, kurioje patyrimo būdu pažino aklųjų ir silpnai matančiųjų pasaulį, išskirtinai jiems pritaikytus buities reikmenis bei turėjo galimybę bendrauti ir užduoti rūpimus klausimus aklajam gidui. Po parodos stovyklos dalyviai lankėsi „Karališkųjų vonių“ (lenk. Łazienki królewskie) parke.

Kitą dieną mokiniai nuvyko į Majdaneko koncentracijos stovyklą. Čia stovyklos dalyviai tylos minute pagerbė nužudytuosius, pagilino žiaurios II pasaulinio karo istorijos žinias. Lankytasi ir Liublino senamiestyje, jis pažintas žaidžiant orientacinį žaidimą.

Lyderių mokyklos metu mokiniai pažino miestų istoriją, lavino savo gebėjimus, smagiai leido laiką kartu.

Jono Pauliaus II g-jos inf.



Komentuokite naujieną





 

Mokymosi išteklių medžiaga

Mokymosi išteklių video medžiaga

Vadovėlių duomenų bazė

Vadovėlių duomenų bazė

Lietuvos pirmoko pasas

projektas