ŠAC - Švietimo aprūpinimo centras

Mūsų vertybės: Atsakingumas   Pasitikėjimas   Sąžiningumas   Pagarba   Pagalba

ATSAKINGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Laikomės žodžio
  • Prieš imdamiesi veiksmų, išanalizuojame situaciją, įvertiname pasekmes, nuodugniai ir geranoriškai aptariame su kolegomis, kaip įgyvendinsime veiklas

PASITIKĖJIMAS

mums reiškia veiklos laisvę nevengiant įsipareigojimų, tad mes:

  • Leidžiame vieni kitiems pasirinkti patikėtų užduočių įgyvendinimo būdus
  • Mokomės iš klaidų ir reguliariai tobuliname savo kvalifikaciją

SĄŽININGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Nemeluojame nei sau, nei kitiems
  • Nuomonę grindžiame faktais, ją pateikiame nepažeisdami kito žmogaus jausmų ir nuostatų

PAGARBA

mums reiškia kiekvieno žmogaus kaip asmenybės priėmimą, tad mes:

  • Įsiklausome ir išklausome įvairiausias nuomones ir pasiūlymus be išankstinių sąlygų ar nusiteikimo
  • Neužgauname vieni kitų orumo, konstruktyviai teikiame ir priimame grįžtamąjį ryšį

PAGALBA

mums reiškia drąsą kreiptis pagalbos ir atvirai ją priimti, tad mes:

  • Susidūrę su sunkiai sprendžiama problema, atvirai dalijamės su kolegomis ir bandome ją išspręsti bendrai
  • Pastebėję, kad kolega turi sunkumų, neatidėliodami pasisiūlome padėti juos įveikti sutelktai

Klaipėdos Vitės pagrindinė mokykla tarptautinių projektų sūkury

2017 06 16

2016–2017 mokslo metus Klaipėdos Vitės pagrindinė mokykla pasitiko džiugiomis naujienomis – mokykla dalyvauja net dviejuose „Erasmus+“ KA2 projektuose.

Vienas iš projektų – „Here We Come!“, kurio prioritetinės veiklos sritys yra inovatyvus anglų kalbos mokymas; anglų kalbos, kaip pagrindinės bendravimo priemonės skirtingų tautų ir socialinių sluoksnių vaikams, patrauklumo skatinimas; nuolatinis pedagogų dalijimasis gerąja patirtimi. Mūsų partneriai šiame projekte yra Vengrijos, Turkijos, Ispanijos, Graikijos ir Jungtinės Karalystės mokyklos. Per pirmuosius projekto metus pedagogai patirties sėmėsi Vengrijos, Ispanijos ir Graikijos mokyklose. Susitikimų metu anglų kalbos mokytojai vesdami atviras pamokas demonstruoja mokymosi metodus, skirtus ankstyvajam anglų kalbos mokymuisi, dalijasi gerąja patirtimi idėjų mugėse, konferencijose. Didžiulio dėmesio sulaukia projekto dalyvių vedamos pamokos vietos mokiniams – Ispanijos mokiniai mokėsi vengrų, Graikijos – ispanų kalbų. Susirinkimų metu aptariamos įgyvendintos bei planuojamos naujos projekto veiklos.

Antrojo projekto „We, the Kids of the EU, believe…“ prioritetinės veiklos sritys yra bendrojo raštingumo lygio kėlimas, integruotas mokymas, bendros mokinių veiklos, skirtos Vaiko teisių pažinimui,  kovai su diskriminacija ir priekabėmis. Pirmasis projekto dalyvių iš Kroatijos, Lietuvos, Slovėnijos, Italijos, Graikijos, Turkijos susitikimas įvyko Graikijoje, Aleksandropolyje. Buvo numatytos pirmųjų metų projekto veiklos, pasidalinta užduotimis. Itin atsakingai mokiniai ir mokytojos ruošėsi susitikimui, kuris vyko Slovėnijos sostinėje Liublijanoje. Projekto dalyviai ne tik dalyvavo pamokose, išbandė kūrybinius gebėjimus keramikos ar tapybos ant sienų užsiėmimuose, bet ir dalyvavo debatuose „Imigrantų vaikų integracija mūsų mokyklose“. Mokiniai džiaugėsi galimybe pasitikrinti ir patobulinti anglų kalbos žinias, užmezgė draugiškus santykius su bendraamžiais iš įvairių pasaulio šalių, juos šiltai ir nuoširdžiai priėmusiomis šeimomis.

Šiandien Klaipėdos Vitės pagrindinės mokyklos bendruomenė panirusi į tarptautinių projektų sūkurį, gyvena pasiruošimo nuotaikomis – 2017 m. rugsėjo 20–27 dienomis projekto „Here We Come!“ partnerių susitikimas vyks Klaipėdoje.

Kristina STANKUTĖ-MATĖ
Klaipėdos Vitės pagr. m-klos projektų grupės narė, specialioji pedagogė metodininkė



Komentuokite naujieną





 

Mokymosi išteklių medžiaga

Mokymosi išteklių video medžiaga

Vadovėlių duomenų bazė

Vadovėlių duomenų bazė

Lietuvos pirmoko pasas

projektas