ŠAC - Švietimo aprūpinimo centras

Mūsų vertybės: Atsakingumas   Pasitikėjimas   Sąžiningumas   Pagarba   Pagalba

ATSAKINGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Laikomės žodžio
  • Prieš imdamiesi veiksmų, išanalizuojame situaciją, įvertiname pasekmes, nuodugniai ir geranoriškai aptariame su kolegomis, kaip įgyvendinsime veiklas

PASITIKĖJIMAS

mums reiškia veiklos laisvę nevengiant įsipareigojimų, tad mes:

  • Leidžiame vieni kitiems pasirinkti patikėtų užduočių įgyvendinimo būdus
  • Mokomės iš klaidų ir reguliariai tobuliname savo kvalifikaciją

SĄŽININGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Nemeluojame nei sau, nei kitiems
  • Nuomonę grindžiame faktais, ją pateikiame nepažeisdami kito žmogaus jausmų ir nuostatų

PAGARBA

mums reiškia kiekvieno žmogaus kaip asmenybės priėmimą, tad mes:

  • Įsiklausome ir išklausome įvairiausias nuomones ir pasiūlymus be išankstinių sąlygų ar nusiteikimo
  • Neužgauname vieni kitų orumo, konstruktyviai teikiame ir priimame grįžtamąjį ryšį

PAGALBA

mums reiškia drąsą kreiptis pagalbos ir atvirai ją priimti, tad mes:

  • Susidūrę su sunkiai sprendžiama problema, atvirai dalijamės su kolegomis ir bandome ją išspręsti bendrai
  • Pastebėję, kad kolega turi sunkumų, neatidėliodami pasisiūlome padėti juos įveikti sutelktai

Integruotos gamtos mokslų pamokos pajūryje

2015 10 30

Šiaulių Simono Daukanto gimnazijos I–IV klasių mokiniai ir gamtos mokslų mokytojai vyko į Klaipėdą. Edukacinės išvykos metu aplankė Jūrinį slėnį, kuriame telkiamas jūros mokslų, studijų ir verslo branduolys. Klaipėdos universiteto Jūros ekosistemų laboratorijoje moksliniai darbuotojai supažindino su vykdomais projektais, papasakojo apie ekspedicijas, kurių metu tiriama Baltijos jūros bei Kuršių marių tarša, jos sukeliama eutrofikacija, ekosistemų rūšinė sudėtis.

Mokiniai turėjo galimybę pro galingą mikroskopą stebėti dumblius, pamatyti moliuskus, kurie valo vandenį. Jūrų chemijos laboratorijoje susipažino su modernia moksline įranga, kuri leidžia tiksliai ir sparčiai gauti taršos tyrimų rezultatus. Didelį įspūdį paliko mokslinis tiriamasis ir mokomasis burlaivis „Brabander“. Burlaivyje įdiegta moderni navigacinė įranga, sukomplektuotos šiuolaikinės gelbėjimo priemonės. Ekskursiją vedė laivo kapitonas, kuris supažindino su būtinomis taisyklėmis norint parsivežti gerus įspūdžius iš jūros, kaip pasitikrinti gebėjimą dirbti komandoje. Visus dalyvavusius ekskursijoje stebino labai žemos patalpos, mažos kajutės.
Vėliau gimnazistai aplankė Lietuvos aukštąją jūreivystės mokyklą. Ten juos pasitiko jūreiviai ir supažindino su mokymo baze. Pirmiausia susipažino su mokymo elektroniniais treniruokliais laivavedžiams ir laivų mechanikams. Daug juoko sukėlė netikslūs judesiai, kai pasikeisdami tarpusavyje, mokiniai bandė virtualų laivą išvesti į atvirą jūrą. Apžiūrėjo baseiną, kuriame jūreiviai praktikuojasi kaip išsigelbėti kritiškoje situacijoje, apsilankė dūmų kambaryje, kuriame jūreiviai mokomi gaisro metu surasti ir išgelbėti draugą bei pasitraukti į saugią zoną.
Ši kelionė daukantiškiams labai patiko, jos metu sužinojo daug naujų dalykų bei smagiai ir turiningai praleido laiką.

 Integruotos gamtos mokslų pamokos pajūryje

Arūnė SIMANAUSKAITĖ, Eglė STANEVIČIŪTĖ
III kl. mokinės

Liuda LILEIKIENĖ
biologijos mokytoja



Komentuokite naujieną





 

Mokymosi išteklių medžiaga

Mokymosi išteklių video medžiaga

Vadovėlių duomenų bazė

Vadovėlių duomenų bazė

Lietuvos pirmoko pasas

projektas