ŠAC - Švietimo aprūpinimo centras

Mūsų vertybės: Atsakingumas   Pasitikėjimas   Sąžiningumas   Pagarba   Pagalba

ATSAKINGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Laikomės žodžio
  • Prieš imdamiesi veiksmų, išanalizuojame situaciją, įvertiname pasekmes, nuodugniai ir geranoriškai aptariame su kolegomis, kaip įgyvendinsime veiklas

PASITIKĖJIMAS

mums reiškia veiklos laisvę nevengiant įsipareigojimų, tad mes:

  • Leidžiame vieni kitiems pasirinkti patikėtų užduočių įgyvendinimo būdus
  • Mokomės iš klaidų ir reguliariai tobuliname savo kvalifikaciją

SĄŽININGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Nemeluojame nei sau, nei kitiems
  • Nuomonę grindžiame faktais, ją pateikiame nepažeisdami kito žmogaus jausmų ir nuostatų

PAGARBA

mums reiškia kiekvieno žmogaus kaip asmenybės priėmimą, tad mes:

  • Įsiklausome ir išklausome įvairiausias nuomones ir pasiūlymus be išankstinių sąlygų ar nusiteikimo
  • Neužgauname vieni kitų orumo, konstruktyviai teikiame ir priimame grįžtamąjį ryšį

PAGALBA

mums reiškia drąsą kreiptis pagalbos ir atvirai ją priimti, tad mes:

  • Susidūrę su sunkiai sprendžiama problema, atvirai dalijamės su kolegomis ir bandome ją išspręsti bendrai
  • Pastebėję, kad kolega turi sunkumų, neatidėliodami pasisiūlome padėti juos įveikti sutelktai

Apskritojo stalo diskusija „Vaiko pažinimo link“

2015 10 29

Spalį Šiaulių Dainų progimnazijoje vyko lopšelių-darželių „Pupų pėdas“, „Trys nykštukai“, „Pasaka“, „Dainelė“ bei „Rugiagėlė“ priešmokyklinio ugdymo pedagogų ir progimnazijos pradinio ugdymo mokytojų apskritojo stalo diskusija „Vaiko pažinimo link“. Juk visų pedagogų tikslas – ugdyti aktyvų, savimi ir savo gebėjimais pasitikintį vaiką.

Įžanginį žodį tarė progimnazijos direktoriaus pavaduotoja Roma Jarulienė, dalyvius trumpa muzikine programa pasveikino progimnazijos 4a ir 4b klasių mergaitės, paruoštos muzikos mokytojos Ingridos Jonavičienės bei šiuolaikinių šokių studijos „Kosmėja“ vadovės Dianos Maciuvienės, renginį vedžiau aš, šio straipsnio autorė.

Svečiai dalyvavo pamokėlėse užsienio kalbų laboratorijoje „Robotel“ ir 3D kabinete. Buvo diskutuojama, kaip palengvinti sudėtingą priešmokyklinuko raidos laikotarpį, kuris lemia tolesnio ugdymo sėkmę, kaip padėti vaikui įgyti kasdieniam gyvenimui bei sėkmingam ugdymui(si) mokykloje būtinų kompetencijų. Priešmokyklinių įstaigų pedagoges sudomino buvusių auklėtinių piešiniai ir mintys apie darželį.

Apskritojo stalo diskusijos dalyviai pasidalijo patirtimi kuriant ugdomąją aplinką, pateikė naujų idėjų, kurios įgalina žengti dar vieną žingsnelį žaismingesnio, inovatyvesnio ugdymo proceso link. 

Rima DILINSKIENĖ
Dainų prog-jos pradinio ugdymo mokytoja metodininkė



Komentuokite naujieną





 

Mokymosi išteklių medžiaga

Mokymosi išteklių video medžiaga

Vadovėlių duomenų bazė

Vadovėlių duomenų bazė

Lietuvos pirmoko pasas

projektas