ŠAC - Švietimo aprūpinimo centras

Mūsų vertybės: Atsakingumas   Pasitikėjimas   Sąžiningumas   Pagarba   Pagalba

ATSAKINGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Laikomės žodžio
  • Prieš imdamiesi veiksmų, išanalizuojame situaciją, įvertiname pasekmes, nuodugniai ir geranoriškai aptariame su kolegomis, kaip įgyvendinsime veiklas

PASITIKĖJIMAS

mums reiškia veiklos laisvę nevengiant įsipareigojimų, tad mes:

  • Leidžiame vieni kitiems pasirinkti patikėtų užduočių įgyvendinimo būdus
  • Mokomės iš klaidų ir reguliariai tobuliname savo kvalifikaciją

SĄŽININGUMAS

mums reiškia laiku ir kokybiškai atliekamas pareigas, tad mes:

  • Nemeluojame nei sau, nei kitiems
  • Nuomonę grindžiame faktais, ją pateikiame nepažeisdami kito žmogaus jausmų ir nuostatų

PAGARBA

mums reiškia kiekvieno žmogaus kaip asmenybės priėmimą, tad mes:

  • Įsiklausome ir išklausome įvairiausias nuomones ir pasiūlymus be išankstinių sąlygų ar nusiteikimo
  • Neužgauname vieni kitų orumo, konstruktyviai teikiame ir priimame grįžtamąjį ryšį

PAGALBA

mums reiškia drąsą kreiptis pagalbos ir atvirai ją priimti, tad mes:

  • Susidūrę su sunkiai sprendžiama problema, atvirai dalijamės su kolegomis ir bandome ją išspręsti bendrai
  • Pastebėję, kad kolega turi sunkumų, neatidėliodami pasisiūlome padėti juos įveikti sutelktai

EBPO išleido „Inovatyvios mokymosi aplinkos vadovą“

2017 11 08

Kokiu būdu išsiaiškinti, ar mūsų švietimo sistemose, mokyklose tobulinamas mokymosi procesas? Kaip sužinoti, ar mums pavyksta efektyviai taikyti naujausias technologijas? Kaip įvertinti švietimo sistemose ir mokyklose diegiamas naujoves? Kaip numatyti, ar įgyvendinamos kaitos iniciatyvos atneš trokštamų rezultatų?

Naujai išleistas „Handbook for Innovative Learning Enviroments“ vadovas taps ypatingos vertės ištekliu mokyklų vadovams ir mokytojams, kuriems kyla šie ir panašūs klausimai.

Leidinyje pateikta informacija parengta remiantis EBPO specialistų per dešimtmetį surinktų ataskaitų rezultatais ir parengtų dokumentų duomenimis įgyvendinant „Inovatyvios mokymosi aplinkos“ (angl. Innovative Learning Environments, ILE) projektą.

Vadovą sudaro keturi skyriai:

  • Mokymosi principai
  • Inovatyvios mokymosi aplinkos sistema
  • Mokymosi lyderystė ir vertinamasis mąstymas
  • Pertvarkymas ir pokyčiai.

Kiekviename skyriuje pateikta glausta, ne techninio pobūdžio įžanginė apžvalga ir konkrečiose srityse naudotinų priemonių rinkiniai.

EBPO išleistame vadove sėkmingai taikomas projekte užsibrėžtas tikslas ne vien dalyvauti įgyvendinant pokyčius, bet ir siūlyti realią pagalbą įvairių pasaulio šalių švietimo specialistams, pasiryžusiems diegti švietimo sistemose ir mokyklose naujoves.

„Handbook for Innovative Learning Enviroments“  vadovą anglų kalba galite skaityti čia.

EBPO inf.



Komentuokite naujieną





Mokymosi išteklių medžiaga

Mokymosi išteklių video medžiaga

Vadovėlių duomenų bazė

Vadovėlių duomenų bazė

Lietuvos pirmoko pasas

projektas