Mokykla ir šeima – partnerystės keliu

,,Sėkmingo tėvų ir mokyklos bendradarbiavimo būtinos sąlygos – mokytojų ir tėvų noras bendradarbiauti, nuoseklus, aiškus, abipusis bendravimas ir bendradarbiavimo būdų įvairovė“ Skaityti visą įrašą »

Komentarų nėra

Lazdijų mokykla – darželis „Vyturėlis“ kuria BMT „tinkliuką“

“Atsakomybė už sėkmę taip pat priklauso nuo vidinės žmogaus atsakomybės, bet ją sustiprina kolegiškas buvimas drauge.”  D. Finkas Skaityti visą įrašą »

2 komentarai(-ų)

Akredituotos projekto metu sukurtos kvalifikacijos tobulinimo programos

2012 m. spalio 19 d. Ugdymo plėtotės centras akreditavo projekto „Besimokančių mokyklų tinklai“ metu sukurtas ir išbandytas pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programas: „Besimokančių mokyklų tinklų (toliau – BMT) 1 kūrimo vietose programa” ir „Besimokančių mokyklų tinklų modelio kūrimo programa“. Skaityti visą įrašą »

Komentarų nėra

Sveikinimas

Su Mokytojų diena!

 

Komentarų nėra

“MOKYKLA” – paroda, kurioje mokytojai tampa mokiniais

Lietuvoje pernai pirmą kartą buvo surengta edukacinė, švietimo procesui ir visoms jame dalyvaujančioms grupėms skirta paroda „Mokykla“. Naujojoje parodoje pristatyta ateities mokyklos vizija, iškelta daug švietimo sistemai aktualių klausimų ir ji buvo įvertinta kaip ypač sėkmingas, seniai reikalingas bei novatoriškas projektas. Ši paroda iš karto atsidūrė tarp lankomiausių Lietuvos parodų ir kongresų centro „Litexpo“ renginių, ją aplankė daugybė mokytojų iš visų mūsų šalies miestų ir miestelių. Skaityti visą įrašą »

Komentarų nėra

Raguviškiai džiaugiasi pakliuvę į tinklus

Tiesiogine prasme pakliūti į tinklą nesinorėtų. Bet šį kartą norėčiau pristatyti ,,Besimokančių mokyklų tinklų“ (BMT)  projektą, kurio veikloje dalyvauti yra įdomu, naudinga, perspektyvu. Skaityti visą įrašą »

Komentarų nėra

Pasvalio Svalios pagrindinė mokykla: „Projekte gimusios mintys ir idėjos vystysis ir toliau“

Padidėjęs informacijos kiekis ir sparčiai besikeičianti visuomenė ir jos poreikiai, švietimo naujovės verčia ieškoti vertinimo bei įsivertinimo metodų. Nuolatinis vertinimas ir įsivertinimas yra gyvybiškai svarbūs kiekvieno planavimo etapo elementas, taip pat neatskiriama ir nuolat planuojama kiekvienos pamokos ir viso ugdymo proceso dalis. Skaityti visą įrašą »

Vienas komentaras

„Besimokančių mokyklų tinklai“. Problemas reikia spręsti bendradarbiaujant

Prieš savaitę baigiamojoje konferencijoje susumuoti projekto „Besimokančių mokyklų tinklai“ (BMT) rezultatai. Nors šia konferencija žymėta oficiali projekto pabaiga, vykdant projektą gimusios idėjos vystysis ir toliau, darbai – tęsis.

Projekto metu mokymų, minčių ir bendravimo įkvėpti mokytojai turėtų toliau kurti mokytojų ir mokyklų tinklus, bendradarbiauti, kartu spręsti problemas ir netgi keisti mokyklų kultūrą. Kartu – ir Lietuvos švietimo kultūrą. Skaityti visą įrašą »

Komentarų nėra

Projekto „Besimokančių mokyklų tinklai“ pabaigą vainikuos konferencija Vilniaus universiteto Didžiojoje Auloje

Nugalėti sunkumai yra puikiai išnaudotos galimybės. (Vinstonas Čerčilis)

Birželio 12 d. Vilniaus universiteto Gamtos mokslų fakulteto Didžiojoje Auloje projekto „Besimokančių mokyklų tinklai“ (BMT) komanda organizuoja konferenciją. Šiuo renginiu bus pabaigtas ketverius metus trukęs projektas, įtraukęs net 119 šalies mokyklų. Baigiamojoje konferencijoje pranešimus skaitys projekto vadovai, koordinatoriai ir tyrėjai, o dalyvauti kviečiami svečiai iš visos respublikos. Skaityti visą įrašą »

Komentarų nėra

Kelionė į šiuolaikinę pamoką

Gegužės 8 dieną Pakruojo ,,Žemynos“ pagrindinės mokyklos BMT-3 komanda (direktoriaus pavaduotoja ugdymui Aida Stakutienė, matematikos mokytoja Jurga Batakienė, direktorius Darius Ramonas, specialioji pedagogė Lolita Aidukienė, informacinių technologijų mokytojas Vidmantas Batakis, pradinių klasių mokytoja Aušra Norvilienė, švietimo skyriaus vyriausioji specialistė Gražina Plungienė) sukvietė visus mokytojus „nukeliauti“ į šiuolaikinę pamoką.  Skaityti visą įrašą »

Vienas komentaras